♥ Keshi-The Reaper ♥

Apple Music 上的keshi《The Reaper - EP》

(Oh, oh, oh)

(Oh, oh, oh)

 

I'm fallin' in deeper

我已經越陷越深

She’s callin' my keeper

她說我是他的愛人

I wanted the reaper

我卻希望死神

Will end it, just let me go

能結束一切,就讓我走吧

No

But something brings me back to you

但我還是又回到了妳身邊

 

She wouldn't tell me why

她不肯告訴我原因

It's time to say goodbye

說再見的時刻到了

What did you do, what did you do?

你做了什麼? 你做了什麼

Baby, just tell me lies

寶貝,就告訴我謊言吧

We runnin' out of time (Yuh)

我們的時間不多了

Say that she can't decide (No)

她說她無法決定

It's up to you, it's up to you

決定權在妳身上,就快決定吧

We gonna live or die?

我們會存活還是死去

Lay me to rest in peace, yuh

就讓我好好的安息

Don't want your honesty, yuh

並不需要妳誠實

I wanna see you when

我只想要看見妳

You're lying right here next to me

當著我的面說謊

 

She don't want me, but I burn inside

她不想要我,我的內心在燃燒

She don't wanna keep this heart of mine

她並不想要留下我的心

She don't wanna leave just one time

她這一次不想要離開

But when I fall asleep, give me cyanide

當我睡著時,給我毒藥吧

 

I'm fallin' in deeper

我已經越陷越深

She’s callin' my keeper

她說我是他的愛人

I wanted the reaper

我卻希望死神

Will end it, just let me go

能結束一切,就讓我走吧

No

But something brings me back to you

但我還是又回到了妳身邊

 

Love me, let me know

愛我就讓我知道吧

Stay or should I go?

我該留下還是離去

Know that she was never mine to hold

我知道她從來不是我能掌握住的

Reaping what I sow

獲得我種下的果

Taking what I owe

拿走屬於我的

When she come to take another soul

當她去奪走其他靈魂

 

I'm fallin' in deeper

我已經越陷越深

She’s callin' my keeper

她說我是他的愛人

I wanted the reaper

我卻希望死神

Will end it, just let me go

能結束一切,就讓我走吧

No

But something brings me back to you

但我還是又回到了妳身邊

I'm fallin' in deeper

我已經越陷越深

She’s callin' my keeper

她說我是他的愛人

I wanted the reaper

我卻希望死神

Will end it, just let me go

能結束一切,就讓我走吧

No

But something brings me back to you

但我還是又回到了妳身邊

 

 

 

✿ 非專業翻譯,若有錯誤可留言告知,謝謝 ✿

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 睡不飽的小熊貓 的頭像
    睡不飽的小熊貓

    睡不飽的小熊貓

    睡不飽的小熊貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()